Secțiunea de ajutor TOMVALK

    Modalități de plată

    Ce modalități de plată sunt acceptate?

    Îți punem la dispoziție 3 metode prin care să achiți produsele dorite:

    • Card bancar - se efectuează securizat prin intermediul MobilPay sau PayPal, modalitate disponibilă doar în momentul plasării comenzii și nu ulterior plasării comenzii. Dacă plata cu cardul nu a fost finalizată din diverse motive (sold insuficient, conexiune slabă la internet, etc), produsele rămân în coșul tău (fără a fi însă rezervate, în limita stocului disponibil) și poți efectua din nou plata la un alt moment sau poți alege o altă modalitate de plata.
    • Ramburs - achiți numerar valorea comenzii la efectuarea livrării de către curier după care îți emite o chitanță pentru încasare.
    • Plata cu OP (prin bancă), în acest caz trebuie să ne transmiteți o copie după ordinul de plată pe email la adresa [email protected] Comanda va fi expediată a doua zi după efectuarea tranzacției și nu în aceași zi. Dacă întâmpinați probleme, vă rugăm să ne transmiteți un mesaj pe adresa de email [email protected]

    În cât timp primesc banii înapoi în urma returului efectuat?

    Banii se vor returna în termen de maxim 14 zile de la primirea și verificarea produsului/produselor retur, în contul indicat de către client pe adresa de mail [email protected] Nu poți expedia returul cu ramburs pentru a primi banii deoarece plata returului se efectuează în urmă receptionarii produsului și emiterii facturii de stornare.

    Ce înseamnă IBAN și BIC/SWIFT?

    IBAN: Fiecare cont curent are un număr unic de identificare, format din 24 de caractere. Acesta este denumit cod IBAN (International Bank Account Number), el fiind recunoscut la nivel internațional.

    Codul IBAN este introdus pentru a facilita efectuarea plăților interbancare. El permite identificarea beneficiarului plății, chiar daca plătitorul nu specifică niciun alt detaliu cu privire la contul unde trebuie să ajungă banii.

     

    Primele doua caractere ale codului IBAN reprezintă indicativul țării. Pentru România, codul IBAN începe întotdeauna cu RO. Urmează două cifre generate după un algoritm special si indicativul băncii la care este deschis contul (4 caractere) și o serie de alte 16 cifre si litere generate de un algoritm special.

     

    Nu trebuie însă confundat codul IBAN cu numărul de cont, atribuit intern de bancă. Acest număr de cont este recunoscut doar de către sistemul informatic al băncii respective și nu se utilizeaza de client pentru a face plăți sau încasări.

     

    Codul SWIFT: Codul SWIFT este format din 8 sau 11 caractere. Primele patru îți indică numele băncii, următoarele două reprezintă codul internațional al țării, urmate de alte două pentru codul localității și încă trei ce marchează o anumită sucursală a băncii. 

    Important! În cazul în care codul tău are 8 caractere, te rugăm să adaugi „XXX” atunci când îl introduci pe site sau în aplicație, pentru a putea fi procesat cu succes de sistemul nostru.

     

    De asemenea, acesta este sistemul care este utilizat pentru transferurile internaționale în valută. Codul SWIFT este cel care face procesul de transfer al banilor foarte rapid și eficient. În cazul în care vrei să afli care este codul tău SWIFT, de obicei, acesta se află în declarația băncii sau pe internet. În caz contrar, banca ta îți poate furniza codul SWIFT.

     

    Codul BIC: Codul BIC este prescurtarea de la Bank Identifier Code. Acesta este format din primele 4 caractere ale codului SWIFT.

    Unde găsesc codul de securitate CSV pe cardul meu de credit?

    TOMVALK ia foarte în serios securitatea datelor online. Din acest motiv, îţi cerem să introduci numărul de verificare a cardului de credit/de debit (CVV) sau numărul de identificare a cardului (CID) pentru cardurile American Express pentru a a-ţi putea procesa plata.

    După cum este indicat mai jos, numărul de verificare a cardului (CVV) este format din ultimele trei cifre inscripţionate pe banda cu semnătura de pe spatele cardului.

    CVV/CID este un element de securitate care permite companiei TOMVALK şi emitentului cardului de credit să te identifice drept titularul cardului şi să te protejeze suplimentar împotriva tentativelor de fraudă.

    Unde găsesc codul de securitate CSV pe cardul meu de credit?

    TOMVALK ia foarte în serios securitatea datelor online. Din acest motiv, îţi cerem să introduci numărul de verificare a cardului de credit/de debit (CVV) sau numărul de identificare a cardului (CID) pentru cardurile American Express pentru a a-ţi putea procesa plata.

    După cum este indicat mai jos, numărul de verificare a cardului (CVV) este format din ultimele trei cifre inscripţionate pe banda cu semnătura de pe spatele cardului.

    CVV/CID este un element de securitate care permite companiei TOMVALK şi emitentului cardului de credit să te identifice drept titularul cardului şi să te protejeze suplimentar împotriva tentativelor de fraudă.

    Primesc o confirmare de încasare a plății?

    Dacă ai selectat ca metodă de plată cartea de credit, comanda este finalizată numai după o plată reușită. Din acest motiv, în cazul acestor metode de plată, confirmarea plății apare direct în fereastra browserului. În cazul plății ramburs, procesul de plată are loc în momentul livrării prin intermediul furnizorului de servicii logistice cu care colaborăm.

    Când și cum voi primi factura?

    Vei primi factura prin e-mail de îndată ce comanda ta a fost expediată integral.

     

    Pot plasa o comandă scutită de TVA (tax-free)?

    Nu oferim posibilitatea plasării unor comenzi scutite de TVA (tax-free orders).

     

    Se poate întocmi factura cu datele companiei mele?

    Există posibilitatea de a se întocmi factura cu datele companiei.

    Pot plăti în rate?

    Din păcate, în acest moment nu este disponibilă această opțiune.

     

    Când este debitat cardul meu de credit?

    Odată cu procesul de plată, produsele cumpărate de tine se rezervă. Cardul tău de credit va fi debitat cu valoarea totală a produselor livrate doar în momentul expedierii acestora.

     

    De ce a fost respinsă plata cu cardul de credit?

    În cazul în care plata cu cartea de credit nu este posibilă, aceasta poate avea cauze diferite. De exemplu, probleme tehnice de ordin general, date introduse greșit, card de credit expirat, eșuare la verificare etc. Dacă te confrunți cu astfel de probleme, nu uita că ai mereu posibiliatea să plătești și cu plata la livrare.

    Comenzi și livrare

    Pot să fac o comandă fără a crea un cont?

    Puteți realiza o comandă ca și vizitator fără a avea obligația de a crea un cont. Dar totuși vă recomandăm să vă creați un cont.

    Unde găsesc confirmarea comenzii?

    Confirmarea comenzii este trimisă automat pe adresa de email. Dar dacă nu ați primit confirmarea comenzii în maxim 24 de ore vă rugăm să ne trimiteți un email pe adresa [email protected] Vă rugăm să verificați și folderul de spam înainte să ne contactați.

    De ce comanda mea a fost anulată?

    De obicei anulăm comenzile cu produse care au probleme cu stocul, există km suplimentari pentru adresa furnizată de dvs sau pentru că dvs. ați dorit anularea. În cazul unei probleme vă vom contacta pentru restituirea banilor sau pentru a vă oferi o alternativă.

    Cum anulez o comandă?

    Există un timp destul de scurt din momentul plasării comenzii și începerea procesării acesteia. Dacă ne contactați imediat după realizarea comenzii, la adresa de email [email protected], putem să vă anulăm comanda îaninte de procesare și expediere.

    Pot să modific comanda?

    Din păcate nu vă putem modifica comanda dacă aceasta este deja procesată și gata de expediere.
    Vă putem ajuta dacă o modificați imediat după realizarea comenzii.

    Când îmi va ajunge comanda?

    Timpul de procesare este de maxim 2 zile iar comenzile ajung a doua zi din momentul în care o să primiți o notificare în legătură cu expedierea coletului pe email.
    În cazul comenzilor personalizate timpul de procesare poate să varieze între 1-7 zile.

    Care este termenul de livrare?

    Produsele disponibile sunt livrate, de regulă, în 2-3 zile lucrătoare.

    Produsele personalizate sunt livrate, de regulă, în 3-5 zile lucrătoare.

    Pot solicita livrarea comenzii și la un punct de ridicare/Pick-Up Point?

    Din păcate, în prezent nu este posibilă livrarea unui colet la un punct de ridicare/Pick-Up Point.

    Adresa mea de livrare poate fi diferită de adresa de facturare?

    Da, poți solicita livrarea comenzii la o altă adresă decât cea de facturare.

    Trebuie doar să selectezi metoda de plată și să introduci adresa de livrare dorită la rubrica »Livrare«.

    Prin ce firme de expediție se expediază coletul meu?

    Expedierea articolelor are loc prin intermediul firmelor de curierat partenere FAN Courier și Sameday.

    Poți consulta aria de acoperire Fan Courier aici.
    Poți consulta aria de acoperire Sameday aici.

    Care sunt costurile de transport?

    Costul standard pentru livrare este de:

    20 lei pentru Fan Courier 

    22.5 lei pentru Sameday.

    (doar dacă adresa este în aria de acoperire)

    Pentru adresele cu km suplimentari vă rugăm să ne contactați pentru a putea găsi o soluție.

    În ce țări se livrează produsele?

    Comenzile efectuate pe tomvalk.ro pot fi livrate doar în România.

    Retururi

    Pot să returnez o comandă?

    Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit (ambalajul produsului, imaginea de prezentare a produsului, accesorii, etc.), toate aceste componente fac parte din produsul în sine. Nu se acceptă produse care au fost supuse: intervențiilor neautorizate, care au urme de uzură/purtare, folosire, rupturi, zgârieturi, accesorii lipsă, ciobituri, lovituri sau alte șocuri. Dacă produsele ce necesită returnare au fost însoțite de eventuale cadouri, bonusuri etc, trebuie returnate și acestea. Produsele ce constituie un set, trebuie returnate ca un set. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (ambalaj deschis, accesorii lipsă, produsul este deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicită o taxa pentru readucerea produsului în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat.

    ATENȚIE!

    Produsele personalizate nu se pot returna indiferent de motiv, ne rezervăm dreptul de a nu primi returul.

    Cum returnez o comandă?

    Va rugăm să ne contactați pe adresa de email [email protected] Puteți să returnați o comandă în termen de 14 zile de la primirea acesteia și care respectă criteriile de returnare.

    Comanda a ajuns dar există o problemă. Ce pot să fac?

    Dacă în cazul în care comanda dvs a ajuns deteriorată din cauza livrării, vă rugăm să ne trimiteți pe adresa de email [email protected] poze cu produsule deteriorate sau în cazul produselor care au ajuns și sunt altele decât cele comandate.
    O să vă răspundem solicitărilor într-un termen de 48 de ore.

    Informații despre coronavirus

    Pot să plătesc ramburs în continuare?

    Poți plăti ramburs în continuare, dacă dorești. Totuși, din motive de igienă, pentru a reduce șansele de contactare a virusului, îți recomandăm să folosești una dintre modalitățile de plată online puse la dispoziție de TOMVALK.

    Îmi puteți livra pachetul la ușă?

    Comanda ta va fi livrată la ușă, ca de obicei. Colaborăm îndeaproape cu partenerii noștri de livrare, iar, la acest moment, nu există restricții cu privire la livrarea pachetului la ușă.

    Ce măsuri ia TOMVALK?

    Sănătatea și siguranța clienților noștri este prioritatea nr. 1 la TOMVALK. Pentru a ne asigura că respectăm pe deplin toate standardele de igienă, TOMVALK urmărește cu atenție toate noile reglementări și colaborează îndeaproape cu departamentul de logistică și cu toți partenerii de curierat.

    Altele

    Ce pot face, dacă am probleme tehnice cu site-ul?

    În magazinul nostru online, încercăm să îți oferim întotdeauna o experiență de cumpărături deosebită. În cazul în care apare totuși o problemă tehnică sau ceva nu funcționează așa cum ar trebui, te rugăm să te adresezi serviciului de relații cu clienții, cel mai bine cu un screeshot, prin e-mail.

     

    Pentru a putea utiliza toate funcțiile magazinul nostru online, îți recomandăm să folosești întotdeauna cea mai actuală versiune de browser. Te rugăm să verifici, dacă ai încărcat versiunea actuală a browserului web, dacă JavaScript este activat și dacă sunt permise modulele cookie.

    Ce este JavaScript?

    JavaScript este un limbaj de realizare de scripturi pentru a evalua interacțiunile utilizatorilor, a modifica, reîncărca sau genera conținutul site-ului web.

    Ce sunt modulele cookie și de ce sunt folosite de către acest site?

    Modulele cookie sunt mici fișiere text care, de regulă, sunt plasate de un site web pe calculatorul tău. Atunci când site-ul web este apelat din nou, informațiile din modulul cookie sunt citite și prelucrate automat. În magazinul nostru, modulele cookie servesc, printre altele, ca pe durata cumpărăturilor, coșul de cumpărături al clientului să fie salvat. În acest fel, nu trebuie să te loghezi pe site-ul nostru de fiecare dată. Cu ajutorul modulelor cookie, poți de asemenea vedea care sunt ultimele articole vizualizate.

    Ce browser este compatibil cu acest site?

    Site-ul nostru este compatibil cu toate browserele.

    Cum vă pot transmite sugestii sau feedback-ul meu?

    Ne bucurăm foarte mult să primim feedback, critici sau laude. Pentru aceasta, trimite-ne un e-mail la adresa [email protected] Vei primi în mod sigur un răspuns din partea noastră.

    Cum procedez atunci când am o reclamație?

    Dacă unul dintre articolele livrate de noi este deteriorat, prezintă defecte sau o problemă de orice natură, poți face o reclamație și bineînțeles îl poți returna. Toate informațiile privind retururile pot fi găsite la rubrica »Politica de retur«.

    Cum mă pot abona la newsletter?

    Dacă nu dorești să ratezi promoțiile noastre actuale, te poți abona la newsletter-ul nostru gratuit. Nu trebuie decât să introduci adresa ta de e-mail în rubrica »Abonare la newsletter« din partea de jos a paginii. Imediat vei primi un e-mail, în care nu mai trebuie decât să confirmi abonarea la newsletter.

     

    Cât de des voi primi newsletter-ul?

    Newsletter-ul nostru apare la intervale neregulate, atunci când apar noutăți sau când au loc promoții speciale.

    De ce nu primesc newsletter-ul, cu toate că m-am abonat la el?

    După abonarea la newsletter, vei primi un e-mail de confirmare cu un link de activare. Abonarea este finalizată numai după ce ai făcut clic pe acest link.

     

    În cazul în care nu primești e-mailul de confirmare, este posibil ca acesta să fi ajuns în rubrica Spam. În acest caz, te rugăm să adaugi adresa noastră la contacte.

     

    Dacă în continuare nu primești newsletter-ul, te rugăm să contactezi echipa noastră de relații cu clienții, prin telefon sau prin e-mail. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

    Ce este newsletter-ul și ce avantaje îmi aduce?

    Newsletter-ul nostru te informează în mod regulat despre promoții actuale din cadrul magazinului nostru online și îți oferă informații despre produsele noastre. Dacă te abonezi la newsletter-ul nostru gratuit, vei primi informații gratuite despre:

    Articolele nou-nouțe și tendințe

    Vouchere și promoții

    Oferte speciale și reduceri.

    Cum vă pot contacta?

    Poți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții prin e-mail ([email protected]) sau la numărul de telefon gratuit 0728642392/0751066894 (Luni-Vineri: 9 - 18). Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.