Întrebări frecvente

    Modalități de plată

    Ce modalități de plată sunt acceptate?

    Îți punem la dispoziție 3 metode prin care să achiți produsele dorite:

    • Card bancar - se efectuează securizat prin intermediul MobilPay sau PayPal, modalitate disponibilă doar în momentul plasării comenzii și nu ulterior plasării comenzii. Dacă plata cu cardul nu a fost finalizată din diverse motive (sold insuficient, conexiune slabă la internet, etc), produsele rămân în coșul tău (fără a fi însă rezervate, în limita stocului disponibil) și poți efectua din nou plata la un alt moment sau poți alege o altă modalitate de plata.
    • Ramburs - achiți numerar valorea comenzii la efectuarea livrării de către curier după care îți emite o chitanță pentru încasare.
    • Plata cu OP (prin bancă), în acest caz trebuie să ne transmiteți o copie după ordinul de plată pe email la adresa [email protected] Comanda va fi expediată a doua zi după efectuarea tranzacției și nu în aceași zi. Dacă întâmpinați probleme, vă rugăm să ne transmiteți un mesaj pe adresa de email [email protected]

    În cât timp primesc banii înapoi în urma returului efectuat?

    Banii se vor returna în termen de maxim 14 zile de la primirea și verificarea produsului/produselor retur, în contul indicat de către client pe adresa de mail [email protected] Nu poți expedia returul cu ramburs pentru a primi banii deoarece plata returului se efectuează în urmă receptionarii produsului și emiterii facturii de stornare.

    Comenzi și livrare

    Pot să fac o comandă fără a crea un cont?

    Puteți realiza o comandă ca și vizitator fără a avea obligația de a crea un cont. Dar totuși vă recomandăm să vă creați un cont.

    Unde găsesc confirmarea comenzii?

    Confirmarea comenzii este trimisă automat pe adresa de email. Dar dacă nu ați primit confirmarea comenzii în maxim 24 de ore vă rugăm să ne trimiteți un email pe adresa [email protected] Vă rugăm să verificați și folderul de spam înainte să ne contactați.

    De ce comanda mea a fost anulată?

    De obicei anulăm comenzile cu produse care au probleme cu stocul, există km suplimentari pentru adresa furnizată de dvs sau pentru că dvs. ați dorit anularea. În cazul unei probleme vă vom contacta pentru restituirea banilor sau pentru a vă oferi o alternativă.

    Cum anulez o comandă?

    Există un timp destul de scurt din momentul plasării comenzii și începerea procesării acesteia. Dacă ne contactați imediat după realizarea comenzii, la adresa de email [email protected], putem să vă anulăm comanda îaninte de procesare și expediere.

    Pot să modific comanda?

    Din păcate nu vă putem modifica comanda dacă aceasta este deja procesată și gata de expediere.
    Vă putem ajuta dacă o modificați imediat după realizarea comenzii.

    Când îmi va ajunge comanda?

    Timpul de procesare este de maxim 2 zile iar comenzile ajung a doua zi din momentul în care o să primiți o notificare în legătură cu expedierea coletului pe email.
    În cazul comenzilor personalizate timpul de procesare poate să varieze între 1-7 zile.

    Expediati și în alte țări?

    În acest moment comenzile efectuate pe www.tomvalk.ro sunt livrate numai în România.

    Cât costă livrarea?

    Taxa de expediere prin curier este de 20 lei doar dacă aveți acoperire. Pentru adresele cu km suplimentari vă rugăm să ne contactați pentru a putea găsi o soluție.

    Retururi

    Pot să returnez o comandă?

    Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit (ambalajul produsului, imaginea de prezentare a produsului, accesorii, etc.), toate aceste componente fac parte din produsul în sine. Nu se acceptă produse care au fost supuse: intervențiilor neautorizate, care au urme de uzură/purtare, folosire, rupturi, zgârieturi, accesorii lipsă, ciobituri, lovituri sau alte șocuri. Dacă produsele ce necesită returnare au fost însoțite de eventuale cadouri, bonusuri etc, trebuie returnate și acestea. Produsele ce constituie un set, trebuie returnate ca un set. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (ambalaj deschis, accesorii lipsă, produsul este deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicită o taxa pentru readucerea produsului în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat.

    ATENȚIE!

    Produsele personalizate nu se pot returna indiferent de motiv, ne rezervăm dreptul de a nu primi returul.

    Cum returnez o comandă?

    Va rugăm să ne contactați pe adresa de email [email protected] Puteți să returnați o comandă în termen de 14 zile de la primirea acesteia și care respectă criteriile de returnare.

    Comanda a ajuns dar există o problemă. Ce pot să fac?

    Dacă în cazul în care comanda dvs a ajuns deteriorată din cauza livrării, vă rugăm să ne trimiteți pe adresa de email [email protected] poze cu produsule deteriorate sau în cazul produselor care au ajuns și sunt altele decât cele comandate.
    O să vă răspundem solicitărilor într-un termen de 48 de ore.